Dietetyczne potrawy mogą smakować

OpublikowanoMaj 15, 2018

Dietetyczne potrawy mogą smakować. Można podawać smakowite sałatki, kasze z przyprawami, słodycze bez cukru. Na deser jada się owoce i to nie wszystkie – banany i winogrona mają dużo cukru, dlatego są tuczące, podobnie jak śliwki. Jeść można do woli warzywa, a dodawanie oliwy z oliwek do sałatek to znakomity pomysł.Takie potrawy pomagają zrzucić zbędne kilogramy każdemu. Mają smak, a kalorii jest w nich nie więcej niż 1500 kalorii dziennie. Wysoka wartość odżywcza i walory zdrowotne, a niewiele kalorii – to mają dania dietetyczne.

Czego unikać?

Cukier, masło i majonez są na cenzurowanym. Majonez zastępuje się jogurtem naturalnym, a cukier miodem lub ksylitolem. Zupy i sosy można zabielać mlekiem, a nie śmietaną. Do kawy można dodać odrobinę mleka, ale nie zagęszczonego i nie śmietankę. Słodkie wina rozcieńcza się wodą, co sprawi, że każda lampka wina będzie miała mniej o 30 kalorii. Na śniadanie zamiast grzanek należy jadać owsiankę z owocami oraz orzechami. Kolorowe i gazowane napoje oraz słodkie soki należy zastąpić wodą mineralną, najlepiej niegazowaną. Taka woda to doskonałe rozwiązanie dla osób na diecie.Cztery lub pięć małych posiłków oraz półtora litra wody mineralnej niegazowanej to minimum. Można pić czarną i zielone herbaty. Taka dieta na pewno pozwoli spalić zbędne kalorie i dać to, co najlepsze, czyli szczupłą sylwetkę. Kolacji można nie jeść, a pogryzanie wieczorami paluszków, orzeszków lub cukierków to na pewno jest przeszłość. Należy jadać lekko i smacznie, bez objadania się.

Enjoyed this video?
"No Thanks. Please Close This Box!"